Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Garanciális feltételek

 

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Kreativity Kft. a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérjük, hogy értesítés nélkül ne küldje vissza a terméket, előbb jelezze nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: gabi.kreativity@gmail.com. Ezt követően munkatársaink azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot.

Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk: 

  • Név
  • Rendelésazonosító vagy számlaszám
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémára, így forduljon hozzánk bizalommal.

 

Elállás 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében az Ügyfél indoklás nélkül elállhat a termék átvételétől számított 14 napon belül. Az Ügyfél elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (0670/6235056), e-mailben (gabi.kreativity@gmail.com), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával, postai úton is gyakorolhatja.
Az Ügyfél jogosult az elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni.
A termék kézhezvételének, átvételénekek időpontja:
• átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja;
• házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.
Elállás esetén az Ügyfél köteles a terméket saját költségén a Szolgáltató telephelye szerinti címre (2030 Érd, Budai út 72.) visszaküldeni. A Szolgáltató köteles az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül az Ügyfél által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket az Ügyfélnek visszafizetni.
Elállás esetén az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
Elállás esetén a Szolgáltató az Ügyfélnek visszajáró összeget az Ügyfél által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Az Ügyfél kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de az Ügyfelet ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Az Ügyfél által utánvéttel visszaküldött termék átvételét a Szolgáltató jogosult megtagadni.
A Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

 

Árucsere

Ha a megvásárolt termék hibátlan és megfelel a vonatkozó Termékoldalon található paramétereknek, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket cserélni. Hibás termék vagy hibás teljesítés esetén a terméket a Szolgáltató köteles a megvásárolt termékkel megegyező paraméterekkel rendelkező másik termékre cserélni.