Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Hibabejelentés

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Kreativity Kft. a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérjük, hogy értesítés nélkül ne küldje vissza a terméket, előbb jelezze nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: gabi.kreativity@gmail.com. Ezt követően munkatársaink azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot.

Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk: 

  • Név
  • Rendelésazonosító vagy számlaszám
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémára, így forduljon hozzánk bizalommal.