Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Szállítási információk

Szállítási feltételek

 

A házhozszállítás szolgáltatással megrendelt termékek esetén a GLS Hungary futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot. A megrendelés leadásakor az Ügyfél köteles olyan valós postai címet megadni ahol munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között elérhető és át tudja venni a megrendelt terméket. A pontatlan cím megadása miatt vagy nem postai cím miatt (pl. "a szomszédnak", nincs házszám, nincs közterület jellegének meghatározása...stb.) keletkező károkért (pl. ismételt kiszállítás költsége) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

- A házhozszállítást a Szolgáltató által megbízott GLS futárszolgálat végzi a következő díjakon:

0 - 10 kg-os megrendelések: 1850 Ft, 10-20 kg-ig: 2700 Ft

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

- Csomag nyomkövetés: A GLS csomagok online nyomon követhető egy link segítségével melyet a Szolgáltató ügyfélszolgálata a csomagfeladás napján küld meg a vásárló e-mail címére.

 

- Szállítási határidők:

A szállítási határidők a webshopos megrendelés végén láthatók. Raktári termékeknél 1-2 munkanap, nem raktári termékeknél a kijelzett egyedi idő a várható szállítási idő.

 

-GLS szállításnál maximum 5 munkanap. Jellemzően 1-2 munkanap, de ünnepek alatt előfordulhat 2-5 munkanap is.

 

- Személyes átvétel esetén az átvétel időpontjával kapcsolatban az ügyfélszolgálat ad felvilágosítást.

Kreativity Kft.2030 Érd, Budai út 72.

Ügyfélfogadás, nyitva tartás:

Hétfőtől péntekig: 9:00 - 17:00 (szombaton és vasárnap zárva), Ebédidő: 13:00-13:30

 

- Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:

Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. Ezt követően jelezni kell a problémát az Szolgáltató ügyfélszolgálatán lehetőleg még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon.

2. Ha a sérülést Ügyfél az átvételt követően később vette észre és a csomag tartalma károsodott, akkor az átvétel időpontjától számított 3 naptári nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Amennyiben az Ügyfél 3 naptári napnál később jelenti, akkor kártérítési igény nem érvényesíthető.

A csomag tartalmát illetően a kézhezvételtől 2 munkanapon belül áll módunkban reklamációt elfogadni.

 

- 20000 Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!